Friday, January 14, 2011

T.A.Terfikir?? Kebaikan dan keburukan teknologi..

Views

 

images

Pernahkah anda menonton cerita kartun wall-e?..apa yang menarik berkenaan cerita kartun ini ialah cerita ini membawa mesej berkenaan kebaikan dan keburukan teknologi. mesej yang ingin disampaikan dengan membawa penonton melihat apa akan terjadi pada masa hadapan..setiap benda dalam hidup ini tidak ada yang sempurna mahupun diri kita sendiri, disebabkan itu juga kita dicipta berpasangan bagi memperlengkapkan diantara satu sama lain..

Berbalik kepada tajuk asal(setelah merapu satu perengan) apa kebaikan dan  keburukan teknologi?? Tidakkah anda terfikir??..bagi pendapat penulis teknologi itu ibarat kain yang putih kitalah yang mencoroknya..tetapi anda jangan tertinggal dengan teknologi kerana kebaikannya..namun begitu jangan pula anda terlalai denganya hingga menjadi keburukan pula..

Apa ye kebaikan teknologi..anda jangan lupa anda dapat membaca blog ini dan menulis blog anda disebabkan teknologi..kalau anda menulis yang baik itu salah satu kebaikan teknologi manakala penulisan blog anda untuk mengata orang itu merupakan keburukan..banyak lagi anda boleh fikir..teruskan berfikir..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...